Formy Płatności

Oferujemy następujące metody płatności:

  1. Płatność przy odbiorze (za swoje zamówienie zapłacisz gotówka kurierowi przy odbiorze przesyłki).
  2. Płatność przelewem tradycyjny (przedpłata) na poniższe konto bankowe:

Numer konta: 64 1160 2202 0000 0003 1608 4240 (Millenium Bank)
Tytuł płatności: Numer wygenerowany po finalizacji zamówienia w sklepie internetowym berrymouse.pl

Dla przelewów zagranicznnych: BIC (swift) BIGBPLPW PL64 1160 2202 0000 0003 1608 4240

UWAGA: zamówienie zaczynamy realizować po zaksięgowaniu należności na naszym koncie.
Wpłata powinna zostać uregulowana nie później niż 3 dni robocze od złożenia zamówienia, pod rygorem jego anulowania.

4. Wykorzystując specjalny bon zakupowy lub promocyjny.
5. Dla towarów przesyłanych za granicę nie obowiązuje forma płatności za pobraniem.

Dostawa

  1. Berry Mouse realizuje dostawy za pośrednictwem ogólnopolskich jaki i międzynarodowych przewoźników i wybiera ich w zależności od wagi i gabarytu przesyłki.
  2. Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 10 dni roboczych (liczony od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Berry Mouse do momentu nadania przesyłki – nie dotyczy opcji płatności za pobraniem).
  3. Berry Mouse zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu wysyłki, gdy termin wysyłki przypada na sobotę, niedzielę, święta. W takim wypadku wysyłka będzie realizowana najbliższego dnia roboczego.
  4. Szacunkowy czas przesyłki po nadaniu to zwykle 1-2 dni robocze.
  5. Oferujemy darmową wysyłkę kurierską przy płatności z gory (przelew na konto) dla zamówień, których wartość wynosi min. 100 zł.
  6. Oferujemy możliwość wysyłki za pobraniem. Dodatkowy koszt +18 zł (dotyczy całego zamówienia bez względu na ilość paczek w zamówieniu). 
  7. Przesyłki realizujemy na terenie Polski dla maksymalnych wymiarów 149 x119 cm oraz łącznej wadze wszystkich produktów w zamówieniu nieprzekraczającej 15 kg.
  8. Przesyłki większe, cięższe oraz zagraniczne podlegają każdorazowo indywidualnej wycenie. Łączny koszt dostawy całego zamówienia uzależniony jest od wagi i gabarytów wszystkich produktów w zamówieniu oraz ilości paczek
  9. Klient może zamówić odbiór przesyłki własnym kurierem (na swoją odpowiedzialność – w takiej sytuacji nie uwzględniamy reklamacji dotyczących uszkodzeń w transporcie).
  10. Oferujemy możliwość odbioru osobistego (po wcześniejszym ustaleniu szczegółów telefonicznie bądź e-mailem).
  11. Przesyłki zagraniczne realizowane są wyłącznie po dokonaniu 100% przedpłaty za zamówiony towar.